Hoppa till innehåll

Playstation2

Bobo

Rekommendera inlägg

Vad ska man göra för att spela brända spel på PS2? Jag har hört att det finns en grej som man sätter in i konsolen så att man kan spela brända! Stämmer det? Isåfall, vad heter den o vart kan man köpa den??

Jo för att kunna spela brända spel så måste du ha ett multi-X chip tror jag att det heter och det ska du stoppa i konsollen och när du har det så kan du spela brända spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man göra för att spela brända spel på PS2? Jag har hört att det finns en grej som man sätter in i konsolen så att man kan spela brända! Stämmer det? Isåfall, vad heter den o vart kan man köpa den??

ja du måste ha ett chip... det kan du köpa på www.dvdnorden.se eller www.chipper.se skicka iväg din konsol o låt dom chippa den... köp inte hem chippet för att försöka löda det själv eller låt inte en amatör göra det bara för att det kanske blir billigare konsolen kan gå sänder då vet du! Så skicka iväg det... o sen köp inte magic3 eller nåt sånt för typ ba 300 nånting köp ett DMS3! Dyrt men väl värt det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja du måste ha ett chip... det kan du köpa på www.dvdnorden.se eller www.chipper.se skicka iväg din konsol o låt dom chippa den... köp inte hem chippet för att försöka löda det själv eller låt inte en amatör göra det bara för att det kanske blir billigare konsolen kan gå sänder då vet du! Så skicka iväg det... o sen köp inte magic3 eller nåt sånt för typ ba 300 nånting köp ett DMS3! Dyrt men väl värt det...

Det e inte alltid säkert att skicka det.Så om Du har nån Spelshop eller nåt sånt så gå dit och fråga om dem kan fixa det..Om inte det så kan du skicka det...Och det e sant försök inte mecka mä det.min syrras man fick ett hemskickat och där fatta han NOLL..Och plus att där fattades Ett par 3-4 saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...