PokémonKillen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vad ska man göra efter pokéligan? har hittat ruby och gett den till Celio på one island och vart i alla nya öarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Hitta Sapphire Plate, fyll pokédexet osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Okej men vart finns sapphire plate? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 I någon grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Man måste först ha Saphire! ( Det är en sorts diamant på FR/LG ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Villken ö hittar man den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 på saphire har jag klarat ligan och battle tower på level 50 men hur kommer man vidare har hört talas om nått annnat place efter och att man ska hämta några rubiner eller nått :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Villken ö hittar man den ? Jag vet inte. Men när man har Ruby ( En annan diamant ) Så ska man gå och prata med Celio han säger på vilken ö man hittar den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Ruby PLATE och Sapphire PLATE behövs för att fixa en maskin på One Island så du kan byta med R/S/C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ja man hittar sapphire plate på sevii island sa han men jag hittar inte den där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag tror det är en grotta som heter Dottet hole eller nått där man hittar sapphire plate. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ja man hittar sapphire plate på sevii island sa han men jag hittar inte den där! Den finns på island 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg