RPGman Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 När man har snackat med elder killen så säger han att man ska hämta en grej öst om lake hylia. Men inne i grottan är det ju blockat av blåa stenar, hur får man bort dom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 De är vilseledande, gå ut och spräng väggen så kan du komma åt kistan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) De är vilseledande, gå ut och spräng väggen så kan du komma åt kistan. Jag har sprängt väggen men det är ju blåa stenar på andra sidan när man har gått förbi dom två feerna som e där. Jaså den väggen haha :P tack Redigerat 14 Februari 2005 av RPGman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_moon Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 vet du ejj hurman gör???... fråga mig jag har klarat ut spelet 13 gånger så du ska spränga den dära grottan lyssna på mig så kommer du klara spelet!.. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg