Gäst -Snake_bite- Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 Förlåt för två inlägg i rad..... Nu har jag fått ett brev ifrån Nintendo.se där det står mitt medlems nummer och en massa andra grejer, fast vad ska jag göra med brevet??? Citera
Karata Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 va ja vet så ifall du har fått ditt medlems kort så e de: NADA Citera
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Om du har fått brevet nu så bör du kunna logga in. Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Jag har inte äns betalat till medlemskapet.. en till grej= jag har bara fått ett medlems avgift , inte ett medlemskort.. ska det vara så? Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 förlåt för två inlägg... JAG SKA ALDRIG BLI MEDLEM I KLUBB NINTENDO, JAG REGISTERA MIG PÅ INTERNET OCH DEM SKICKA HEM ETT AVIGT OCH MIN MAMMA BETALADE 128 KRONOR, EFTER 2 DAGAR SÅ SKICKAR DEM BARA HEM TILL MIG SAMMA PAPPAER SOM MIN MAMMA SKICKA TILL DEM!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: Citera
yoZhi Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 ska man bli medlem i klubb nintendo? Citera
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det heter Club Nintendo, och ja, om man vill så kan man bli medlem där. Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 min mamma skrev inget fel, det va dem som gjorde fel! Citera
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Hur vet du att hon inte gjorde fel? Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 för att min mamma har fyllt i sånna formulär i 15 år, hon gör aldrig misstag så det var dem som gjorde fel Citera
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Alla gör misstag, även om man hållt på i 15 år. Ronaldo har spelat fotboll i mer än 15 år, men han gör ändå felpassningar ibland. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.