DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Alla gör misstag, även om man hållt på i 15 år. Ronaldo har spelat fotboll i mer än 15 år, men han gör ändå felpassningar ibland. Det du säger är sant, fast club nintendo kan ju okså gjort fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 när man blir medlem på www.nintendo.se så står d att man får d där zelda collection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 haha dom har funits i 150 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 haha dom har funits i 150 hehe Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har inte äns betalat till medlemskapet.. en till grej= jag har bara fått ett medlems avgift , inte ett medlemskort.. ska det vara så? men varför skriver du det i gamecube forumet, e du helt ** skriv det nån annanstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har inte äns betalat till medlemskapet.. en till grej= jag har bara fått ett medlems avgift , inte ett medlemskort.. ska det vara så? men varför skriver du det i gamecube forumet, e du helt ** skriv det nån annanstans! Okej, jag ska gå och skriva det i ps2 forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej du kan skriva d i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Okej, men nu så har jag gjort en tråd här och varför ska jag då göra en ny??? ( det blir bara spamm!! ).. och en sak till:: detta har inte med tråden att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag får inga poäng på en timme jag vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag får inga poäng på en timme jag vet inte varför* Det har inte med tråden att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 oj glömnde det men nu får jag poäng igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.