Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Alla gör misstag, även om man hållt på i 15 år. Ronaldo har spelat fotboll i mer än 15 år, men han gör ändå felpassningar ibland. Det du säger är sant, fast club nintendo kan ju okså gjort fel Citera
yoZhi Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 när man blir medlem på www.nintendo.se så står d att man får d där zelda collection Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 haha dom har funits i 150 hehe Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 haha dom har funits i 150 hehe Vad menar du? Citera
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Jag har inte äns betalat till medlemskapet.. en till grej= jag har bara fått ett medlems avgift , inte ett medlemskort.. ska det vara så? men varför skriver du det i gamecube forumet, e du helt ** skriv det nån annanstans! Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Jag har inte äns betalat till medlemskapet.. en till grej= jag har bara fått ett medlems avgift , inte ett medlemskort.. ska det vara så? men varför skriver du det i gamecube forumet, e du helt ** skriv det nån annanstans! Okej, jag ska gå och skriva det i ps2 forumet!!! Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Okej, men nu så har jag gjort en tråd här och varför ska jag då göra en ny??? ( det blir bara spamm!! ).. och en sak till:: detta har inte med tråden att göra! Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 jag får inga poäng på en timme jag vet inte varför Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 jag får inga poäng på en timme jag vet inte varför* Det har inte med tråden att göra Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 oj glömnde det men nu får jag poäng igen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.