Gäst -Snake_bite- Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Förlåt för två inlägg i rad..... Nu har jag fått ett brev ifrån Nintendo.se där det står mitt medlems nummer och en massa andra grejer, fast vad ska jag göra med brevet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 va ja vet så ifall du har fått ditt medlems kort så e de: NADA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Om du har fått brevet nu så bör du kunna logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag har inte äns betalat till medlemskapet.. en till grej= jag har bara fått ett medlems avgift , inte ett medlemskort.. ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 förlåt för två inlägg... JAG SKA ALDRIG BLI MEDLEM I KLUBB NINTENDO, JAG REGISTERA MIG PÅ INTERNET OCH DEM SKICKA HEM ETT AVIGT OCH MIN MAMMA BETALADE 128 KRONOR, EFTER 2 DAGAR SÅ SKICKAR DEM BARA HEM TILL MIG SAMMA PAPPAER SOM MIN MAMMA SKICKA TILL DEM!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hon kanske gjorde något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ska man bli medlem i klubb nintendo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Det heter Club Nintendo, och ja, om man vill så kan man bli medlem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 min mamma skrev inget fel, det va dem som gjorde fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hur vet du att hon inte gjorde fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 för att min mamma har fyllt i sånna formulär i 15 år, hon gör aldrig misstag så det var dem som gjorde fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Alla gör misstag, även om man hållt på i 15 år. Ronaldo har spelat fotboll i mer än 15 år, men han gör ändå felpassningar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.