bowserboy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 MEN DOM SKICKAR JU INTE SAKER TILL I R A K SÅ SYND FÖR DIG DÅ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 MEN DOM SKICKAR JU INTE SAKER TILL I R A K SÅ SYND FÖR DIG DÅ....... JAG BOR I SVERIGE FAST JAG KOMMER IFRÅN IRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH SEN SÅ STÅR DET ATT JAG ÄR IFRÅN IRAK, DET STÅR INTE ATT JAG BOR I IRAK!!!!!!!!!! kunde du inte räkna ut det????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ... håll er till tråden nu, hur blir man medlem i nitendo club?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 -Snake_Bite-: Kontakta Club Nintendo och berätta vad som hänt så ska nog allt ordna sig. Här är telefonnummer till Club Nintendo: 0300-721 00 Och här är Club Nintendos e-post adress: [email protected] Lycka till! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 -Snake_bite-, skicka tillbaka formuläret och en lapp och fråga varför ni får tillbaka det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Nu har jag skrivit till dem och dem sa att jag snart skulle få hem ett välkomst brev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Okej, men nu så har jag gjort en tråd här och varför ska jag då göra en ny??? ( det blir bara spamm!! ).. och en sak till:: detta har inte med tråden att göra! Ja men du kan ju anmäla tråden så fixar moderatorerna eller Admin det men nu är ju den här tråden redan i Allmänt så det behövs int men kom ihåg det nästa gång bara så det inte blir något fel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 kanske för att det är söndag????? posten har stängt på söndagar... Och på lördagar;P! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.