andennn Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Var kan man ladda ner cs??? snäääälla hjälp mig ni får mina fuska mynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Först ska du ha en cd key sen laddar du ner från www.steampowered.com men förut laddade jag ner en steam den va konstig man fick registera ett nytt konto så kom counter-strike och alt cs source gratis utan att jag betalt men jag kommer inte ihåg vart man hämta :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 jag vet hur du gör så att det problemet inte uppstår alltså att du inte vet var du laddar när den du gör så här då går till affären och köper det .det är inte svårare:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 var kan man få tag i det gratis oche få tag på en cd - key som funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 För att över huvud taget kunna spela Counter Strike måste du ha Half-Life. Så enkelt är det helt enkelt. Eller så kan du ju alltid köpa det fast det är nog roligare att skaffa sig Half-Life också. =o) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 För att över huvud taget kunna spela Counter Strike måste du ha Half-Life. Så enkelt är det helt enkelt. Eller så kan du ju alltid köpa det fast det är nog roligare att skaffa sig Half-Life också. =o) du måste va lite ego trippad.... man behöveri nte ha half-life för att spela cs men om du menar 1.5 kan jag säga en sak och det e att 1.5 går bara på lan så hur kul e det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle_nWo Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 MAN SKA inte ladda ner Cs man ska köpa de :angry: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 ladda ner steam-down så får du alla cs spelen plus half-life plus anat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Som sagt, du måste köpa det. Vill du få det på annat sätt får du skita i att snacka om det här §1.3. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg