Gäst mrpiggy Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 jag fattar inte! det går inte att ladda upp mina batterier på min sp. det gick förut men inte nu.kan nån hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jo, du kan börja med att kontrollera att batteriet sitter i... sen kan du kolla så att det inte är nåra hål i sladden... sen kan du kolla så att sladden sitter i på båda ställen (i SP.et och i väggen) har du satt i den i ett typ 6vägs uttag medon/off-knapp kontrollera att den är på... funkar det fortfarande inte kan du ringa support eller gå till närmaste spelaffär :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 jo, du kan börja med att kontrollera att batteriet sitter i... sen kan du kolla så att det inte är nåra hål i sladden... sen kan du kolla så att sladden sitter i på båda ställen (i SP.et och i väggen) har du satt i den i ett typ 6vägs uttag medon/off-knapp kontrollera att den är på... funkar det fortfarande inte kan du ringa support eller gå till närmaste spelaffär :D då måste det vara att batteriet är löst för den har fart i golvet ett antal gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg