Hoppa till innehåll

Dragonballz Budokai 2

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

hello jag har ju jort så här : jag fick gotenks och vegitto när jag var i super-buu banan i dragon-world (**:) Men det går inte att fusionera när jag kör 2-PLAYER :angry: ..... den är inte ens med i skill-listan (asså vegitto potara)(gotenks-fusion):........ jag gick in där och valde goten COSTYM) MOT Piccolo NORMAL) OCH gick nära piccolo och tryckte fyrkan-fyrkant-triangel-triangel-cirkel men inget hände.. man kanshe måste få brethork heller vad det nu heter till vegeta goku eller goten trunks???

P.S SVARA DÅÅÅÅÅ)))))

Skrivet

asså.... innan du tar costym måste du välja vilka saker du ska ha med gubben... gå in på edite skills, välj attackerna du vill ha till gubben, sen så tar du costym

PS: det är jävligt jobbigt när du tar nya ämnen hela tiden. När du frågar samma saker...

Gäst trunks_
Skrivet

Men alla skriver olika hur man ska göra ju :angry: ........ Men när jag går in på edit skill så kan man inte välja Fusion ( gotenks) och Vegito (potara) det står med men den är markerad asså inte gå trycka på..................................................

ska man kanshe klara hela dragon-world? :visslar:

Gäst trunks_
Skrivet

men det går inte att välja POTARA på edit skill.... man kan inte trycka på den men jag testade ämdå på den banan med alla hus i stan....

• Skapa ny...