Mattias.S Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Koder: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 titta på startsidan och sen går du in på ps2 och sen söker du på S och så finns koderna där :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Dom funkar ju inte och vart ska man göra dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Liv koderna vet jag inte men jub jub koden står ju var man ska slå in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ja men jag vill ej ha korta gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 varför det är coolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Men hallå... De där liv-koderna funkar ju knappast nånstans... Och om man ska ha små gubbar lär man ju fixa sådana i början, å inte när man har blivit en ärrad veteran... Då är det asirriterande... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Varför är det så iritterande???????? :huh: Det är ju aslätt att klara spelet. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 finns starwars battlefront till ps2???trodde att det bara fanns till xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 <_< det där jub jub fusket funkar inte :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jo det ska stå prcis som det gör här: Jub Jub :D jag gjorde också fel på det ! Men finns det några andra koder än att alla ska bli kort ? T.ex. reinforcements tar inte slut för både röd och grön. MAn får infinnite i Ammo Man fär vara en Jedi . Finns det inget sånt ? Då blir jag ledsen :'( Please finns det någon som vet något ? Jag är ett Starwars f*n Har alla DVD + VHS filmer förutom 3:an Alla spelen till GC, PS2 och X-BOX :D PLEASE :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 :bah: skulle vara coolt att vara jedi ahhhh :kung: men det finns en kod: man går till singel player och sedan så väljer man galatic conquest när man sedan får välja planet så trycker du in kombinationen fyrkant rund fyrkant run men om det funkar det vet i sjutton :visslar: fusket resulterar i atrt du kan erövra alla planeter i galaxen då är alla planeter tillgängliga :rambo: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg