Gäst Zero_Tolerance Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Var F*n får man tag i shiny pokemons i pokemon ruby? och kan man verkligen byta pokemon med fire red och leaf green versionen enligt serebii.net? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 man kan hitta en shiny pokemon lite var som helst ja man kan byta från R/S till fr/lg men man måste hitta sapphire och ruby plate i fr/lg först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 man kan hitta en shiny pokemon lite var som helst ja man kan byta från R/S till fr/lg men man måste hitta sapphire och ruby plate i fr/lg först Så då kan man byta till och med deoxys, mew och alla pkm som finns i lf/fr?wow, det måste jag testa. Men vänta lite, kommer det också information om de pkm man fått från lg/fr i sin ruby dex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Japp Man får Nationaldex automatiskt när man byter pokémon från Lg eller Fr till Sapphire eller Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Reaper har rätt man kan hitta shining pokemon var som helst man kan gå till shining cave dur fins det bara shining pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Reaper har rätt man kan hitta shining pokemon var som helst man kan gå till shining cave dur fins det bara shining pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 SHinig caves det har jag alldrig hört talas om vars ligger det?och vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) sorry för dubbel Redigerat 12 Februari 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag sejer inte det det är ett fusk som jag ska holla hemlit ps: det fins en master bolls maskin i grottan där man kan få hur många master boll somm helst .ds alla pokemon är i level 100 och omöjliga att fånga utan master boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jag sejer inte det det är ett fusk som jag ska holla hemlit ps: det fins en master bolls maskin i grottan där man kan få hur många master boll somm helst .ds alla pokemon är i level 100 och omöjliga att fånga utan master boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 sory fär d inläg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Du ljuger sas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg