MahL Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 När man har klarat av hela spelet och ska spela det tornet jag kommer bara till våning 17 och där dör jag för att man måste ju slå sönder deras rustning, men är det någon som har något tips som man kan göra då för det är ju helt omöjligt att klara det?
Gäst Raichuu Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Vilket torn? Till vilken konsoll?
MahL Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Skrivet 28 December 2003 Vilket torn? Till vilken konsoll? Konsollen är PS2 som du ser så har jag ju srovit det i Playstation 2 och sen är det sista banan som man får när man har klarat av Domedagsklyftan, men jag behöver ingen hjälp nu för att jag har klarat av banan
Gäst Raichuu Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Det finns också Saurons Palantir då ska du får Gandalf,Sam antigen Gimli,Legolas eller Aragorn till nivå 10 eller mer
MahL Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Skrivet 29 December 2003 Det finns också Saurons Palantir då ska du får Gandalf,Sam antigen Gimli,Legolas eller Aragorn till nivå 10 eller mer men jag sa att jag redan har klarat av det med en annan spelare
Rekommendera inlägg