Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Vet du en sak Adema? Svar:Du har aldrig testat ett pkemon spel så säg inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Köp Yoshi's island (mario advance3), ett jätte bra spel...Men har den släpps i sverige än? Köpte min i Thailand..... :P :meddum: Hare bra :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 köp zelda and the minish kape det rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 det har jag visst jag har testat alla mamma,pappa köper spel till mig och ibland köper dom pokemon spel men jag säljer dom direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) nämen är det för svårt kanske för lilla elite generalen Nej, men är det för svårt för dig att fatta att Pokémon spelen är mycket coolare än Golden Sun? Vilket spel är mest poppulärt av dom? Svar: POKÉMONSPELEN Kan du läsa det? Eller är du blind? :P Redigerat 23 Februari 2005 av Elite General Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 nämen är det för svårt kanske för lilla elite generalen vem vill ha dom där dåliga pokemon spelen goldensun är 100000000 gånger bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det har jag visst jag har testat alla mamma,pappa köper spel till mig och ibland köper dom pokemon spel men jag säljer dom direkt Så bortskämt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 köp wrestling :bah: :meddum: :evil: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Bifoga inte bilder i onödan! Och särkilt inte på den där gammla idioten :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 asså om du har några vänner som har advance (3 st helst) och 3 linkkablar så ska du LUNGT köpa mario kart det EAGER ner man kör multi player med kompisar (ja och mina kompias kör 4 spelar på¨varenda rast vi har.....(man behöver bara en spel för att spela flera) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venom Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Här är mitt tips: INTE NÅTT FIRST SHOOTER SPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beat em´ up spel är bra om man åker buss eller reser. Eller så ska man ha nått Mario spel, typ Super mario 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg