|Nitro| Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag har funderat på att skaffa ett nytt linux till min bärbara, vilket ska jag välja ?? fedora ?? Redhat ?? Slackware ?? Knoppix ?? Gentoo ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Knopix är inte för att installeras. Slackware är bara för de som redan kan Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
|Nitro| Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) Knopix är inte för att installeras. Slackware är bara för de som redan kan Linux. Jag vet att man inte kan instalera knoppix och jag kan linux har bl.a kört redhat och slack förut och undrar nu vilken version av dem lr andra linux folk tycker e bäst Redigerat 13 Februari 2005 av |Nitro| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
|Nitro| Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) laggar så mycket på denna sida, så jag råkade göra så det blev dubbelt skulle vara bra med en ta bort funktion Redigerat 13 Februari 2005 av |Nitro| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 knoppix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 spiderman2@ :lol: Det är en fråga om en personlig åsikt, typ vilken ens favorit färg är. Jag skulle ta RedHat för att jag provat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.