Gurra_25 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Om man går till grey house så kan man hitta "Dusty notebook och "scrawled parchment" I dem står det att Lady grey är en mördare. om man tar henne till grey house så erkänner hom allt. MEN hur får man henne dit???? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 andvänd follow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 funkar ej en snubbe säger detta i bowerstone north "She will never follow somone she don't trust..." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 går ej en snubbe i bowerstone quey sa "she will never follow YOU...." en annan snubbe i barrow fields säger "she don't trust anyone..." jack of blades säger någon gång "the lady has a weakness...." OM någon vet svaret på detta så tala gärna om det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 går ej jag såg å en annan sajt stod det att hon följer en när hon komplett litar på dej (ha sex me henne tio ggr och slösa massa pengar på henne) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 pröva det då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 pröva det då... har prövat, undrar om någon annan vet något om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 jag får aldrig sex av henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 jag får aldrig sex av henne 100+ atractivness 0-100- scariness will users bright outfitt the puddin basin 3 diamonds +mycket komplimanger = SEX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 thanks, skall pröva det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eden_coma Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jag får aldrig sex av henne jag har inget utav det... Jag ser ut som faen, halvnaken, ugly, stora horn men ger en massa diamanter o grejor o har fått pippa som tusan... c:a 30 ggr... men att hon litar på mig? NOW WAY DUDE :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Följer hon dig om du ber henne?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg