xbox_90 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Oj oj, inte lite hon kräver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eden_coma Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Följer hon dig om du ber henne?? :blink: nej hon føljer int mig... :( igår så hade vi 6 før 30:e gången... o hon har sækert kostat mig 50,000 $ men vill int gøra som ja sæger... precis som en riktig fru :) hehehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 gå in till bowerstone major på natten ...flörta,manly armpump å så dåå duuu e hon k*t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 hehehe... ni kan era grejor... hehehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 jepppp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Är Du Gift Med Henne Då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 om man inte e gift me henne kommer man inte in i hennes hus... förressten om nån kommer på var det finns kistor man behöver nycklar för att öppna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 om man inte e gift me henne kommer man inte in i hennes hus... förressten om nån kommer på var det finns kistor man behöver nycklar för att öppna jag har LYCKATS!!!! en natt efter typ 90ggr 6 så blir hon sådär grön jag snackade med henne och hon sa att på följande natt möta henne i grey house. när man kommer dit så erkänner hon allt. om man lovar att inte säga sanningen så får man:100evil+20000gold+solus greatsword. om man säger att man måste berätta, så får man 100good+hennes halsband som ett minne. Sen hoppar hon från stupet på headsmans hill och tar självmord. Du blir ny borgmästare och får 2000gold varje dag från skatt+ att man kan beordra soldater! pust.... det var långt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 mena du att du pippa henne 90 ggr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 ja har gjort de 100 ggr å hon säger inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg