eden_coma Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 Följer hon dig om du ber henne?? :blink: nej hon føljer int mig... :( igår så hade vi 6 før 30:e gången... o hon har sækert kostat mig 50,000 $ men vill int gøra som ja sæger... precis som en riktig fru :) hehehehe
lövet_91 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 gå in till bowerstone major på natten ...flörta,manly armpump å så dåå duuu e hon k*t
Rallypacker Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 hehehe... ni kan era grejor... hehehe...
lövet_91 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 om man inte e gift me henne kommer man inte in i hennes hus... förressten om nån kommer på var det finns kistor man behöver nycklar för att öppna
Gurra_25 Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2005 om man inte e gift me henne kommer man inte in i hennes hus... förressten om nån kommer på var det finns kistor man behöver nycklar för att öppna jag har LYCKATS!!!! en natt efter typ 90ggr 6 så blir hon sådär grön jag snackade med henne och hon sa att på följande natt möta henne i grey house. när man kommer dit så erkänner hon allt. om man lovar att inte säga sanningen så får man:100evil+20000gold+solus greatsword. om man säger att man måste berätta, så får man 100good+hennes halsband som ett minne. Sen hoppar hon från stupet på headsmans hill och tar självmord. Du blir ny borgmästare och får 2000gold varje dag från skatt+ att man kan beordra soldater! pust.... det var långt!
Rekommendera inlägg