DriverX Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Kan man få tjejer att sitta på Snoop Dogg som i filmen på www.truecrimela.com :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Det som gör speler lite tråkigt är den banan med demonerna och zombierna :frown: Pratar om True Crime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppe128 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jag tror inte att det går att sitta på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 poängen med denna tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Poängen med denna är att det är en fråga och en påpekelse... jag trodde att ett forum var till för frågor och liknande men jag hade kanske fel... Jag tycker att alla som är "Moderator" ska sluta klaga hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppe128 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag kan ge dej en kod så du får snoop dogg och kan sitta på tjejerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg