Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 N64 hankontroller måste man man nog lämna in när dom har Gåt tröga för då har ju bollen den sitter i fåt en repa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 nej dom blir så men jag har haft gamecube kontroller alltså samma i ett 2 år och inget har hänt dom är som nya :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Spaten går lätt sönder om man lägger den upponer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Om min kontroll är sönder kan man lämmna in den någonstans så kan dom laga den? Alltså det bror ju på hur länge du haft den du kan ju inte lämna in en 10 års gammal kontroll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 gamecube har inte funnits 10 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 gamecube har inte funnits 10 år HAHAHAHAHAHA! Det där var roligt reply!!! :cool: -Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 köp en ny alla kontroller går sönder med tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 köp en ny alla kontroller går sönder med tiden Nej inte om man är försiktig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 (redigerat) den 3e maj (dan efter jag fyller år :P ) 2005 blir mitt gc 2år... hehe jag har klarat mej me en o samma kontroll även om det ganska tidigt hände en ganska störande sak... om man tryckte upp spaken hårt så kom "skinnet" upp lite... men efter ett tag lärde jag mej att man inte trycker upp den så hårt... (mina N64 kontroller är total misshandlade om ni undrar...) aja tack iaf... eller vad säger jag tack för? :unsure: aja jag är lite konstig sen den 25e januari... Redigerat 22 Februari 2005 av Link_Cable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag har haft mina kontroler i typ 2½ år och de är hela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag vet inte riktigt sekers men ja gtror att deu kan det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag har Haft mitt GC från den 10 januari år 2004 och ingen kontroll är sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg