TheTim Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag behöver hjälp på banan abyss med ice and corrupt vad ska man göra när det står "destroy the 3 ashors on the base gear" vad ska jag göra :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 tja....du ska kasta en sån där bomb som gubben vid en stege har på den där roterande pitten där uppe. när de e klart öppnas en gång i väggen där de varit galler innan dit ska du hoppa. när du kommer till ett ställe sen där mann ska hitta en ficklampa....om du hittar den kan du la höra avdej te mig...ja hittar den inte :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 du ska ta fram demo charge och spränga den stora snurrande grejen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 den finns nere på marken där det är alldeles svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 den e typ helt borta.....var lite mer xakt var?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg