Allstå..finns det någon som vet något fuska till sims bustin out. Jag har letat överallt., men det finns inget.. Det e så jäv#a svårt?????
LoL jag kan fusk!
Jag kan en hemsida med fusk till alla spel med fusk!
KOLLA HÄR:
http://www.cheatplanet.com/xbcheats/the_si..._bustin_out.htm
LoL jag kan fusk!
Jag kan en hemsida med fusk till alla spel med fusk!
KOLLA HÄR:
Där har du fel, du kan inte hitta ett fusk till Rainbow Six 3 till X-Box där. Hehe! :lol:
hur trycker man in pengafusket?????
gå in på fuska.se´s fuskarkiv!
dom här fusken...både på den här sidan och dom andra funkar inte....asså....VADÅ TOMTE....vilken j*vla tomte...eller liten figur ska man trycka på....fattar...NOLL :angry:
det funkar inte häller för mig! :angry: det ska komma upp en gnom men det gör det inte! :angry:dom här fusken...både på den här sidan och dom andra funkar inte....asså....VADÅ TOMTE....vilken j*vla tomte...eller liten figur ska man trycka på....fattar...NOLL :angry:
precis....så här svårt är det inte att fuska till Sims på dator inte... <_<
det va lätt att fuska på den första the sims också! :o :ph34r:precis....så här svårt är det inte att fuska till Sims på dator inte... <_<
lätt :huh: ....det var ju inte ens nåt fusk...vad jag vet...så skulle man köpa tapeter eller nåt.....flera gånger på samma ställe...så kom det pengar....det är väl inte något fusk...mer likt en bug.... <_<
det finns visst fusk till den första the sims! <_<lätt :huh: ....det var ju inte ens nåt fusk...vad jag vet...så skulle man köpa tapeter eller nåt.....flera gånger på samma ställe...så kom det pengar....det är väl inte något fusk...mer likt en bug.... <_<
jaså? :huh:(Silver Star @ 30/05-2004 22:49:16)lätt :huh: ....det var ju inte ens nåt fusk...vad jag vet...så skulle man köpa tapeter eller nåt.....flera gånger på samma ställe...så kom det pengar....det är väl inte något fusk...mer likt en bug.... <_<
det finns visst fusk till den första the sims! <_<
Jo det finns fusk till the sims på konsoll.....
Det fanns på fuska.se http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=3673
det har ju jag sakt... <_<Det fanns på fuska.se http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=3673
gnomen som ni letar efter finns där vart postlådan är och papperskorgen. ^_^ ^_^
hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(
KAN INGEN SVAAARAAAA??!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :mellow:
Jag har inte spelet det.... Men.... Ska man inte ringa en taxi?...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in