Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Offeciel datum för pokemon emerald den kommer 25 Juli det kommer vi ihåg också förut tänk Ruby och Sapphire kom också 25 Juli :).Ser fram emot spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 jag med :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ha redan den så jag se inte direkt fram emot att den kommer ^^' Men den e såå lik R/S så att jag inte ha lust att spela den -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Var köpte ru den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ha redan den så jag se inte direkt fram emot att den kommer ^^' Men den e såå lik R/S så att jag inte ha lust att spela den -.-' Den har kommit till hela asien hon kanske har beställt den typ från Japan kina eller nåt eller beställt begagnad eller från internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Om man köper Emerlad i Kina,Japan eller Syd korea står texten på Kinesiska då i pokemon spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ha redan den så jag se inte direkt fram emot att den kommer ^^' Men den e såå lik R/S så att jag inte ha lust att spela den -.-' Mm det kallas ASIATISKA versionen i dem kan man få mer saker som t.ex Eon ticket.Jag har pokemon fire red jag hittade Jirachi i ligan grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Haru tat den bilden från 0010?då är du den snälla versionen av 0010..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Ha redan den så jag se inte direkt fram emot att den kommer ^^' Men den e såå lik R/S så att jag inte ha lust att spela den -.-' Jag är 0010 var det förut för nån tog min 0012 fast har fått tillbaka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Va?Är du 0010? :huh: Haru lagt ner allt skit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Vadå? Är han dum eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg