Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Till Jirachi_girl: Vad är det för kabel??? Den frågan kan jag svara på,den heter Wireless Adapter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Är inte wireless adapter den man skickar pokemon trådlöst... Den måste man ha för att få aura ticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Det är ju det jag säger!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jaha då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 med vem ska man linka med då med den där wireless adapter. SKa man bara stoppa i den och linka ut i luften :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 det är 3 meters avstånd. så du kan trada med alla inom 3 meters avstånd som har igång ett pokemon spel som man kan trada till från ditt spel, och han måste ju vara i ett poke center på övervåningen och prata med rätt tjej/kille och trycka samtidigt Ok eller nått sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Ja men den där man skulle följa efter elr vad det nu var då?!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Men får jag ställa en fråga. Kan man sätta adaptern på en nintendo Ds ?? Därför jag tänker sälja min GBA . Så jag vill veta det så jag inte gjort nåt misstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Du läser mina tankar Fatosh :D Jag undrar det också!! Det blir samma fråga som om man kan stoppa in en linkkabel i ds:et, om man kan det så kan man sätta in wireless adapter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 JAG LÄSTE PÅ NINTENDO.SE OCH DÄR STOG DET ATT EMERALD KOM UT 1/10 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 JAG LÄSTE PÅ NINTENDO.SE OCH DÄR STOG DET ATT EMERALD KOM UT 1/10 :huh: Det betyder att det kommer ut i oktober :zzz: "Lazy swedish peaple" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Samma dag som Firered & Leafgreen släpptes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg