xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Samma dag som Firered & Leafgreen släpptes! Skulle vara stört med ett pokemon spel på svenska :lol: (ok, lite off topic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jepp, det är sant, försenat igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jepp, det är sant, försenat igen! Vadå försenat? <_< Är spelet försenat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det skulle egentligen komma ut 25/7 har jag för mig,jag har glömt bort(som vanligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det skulle egentligen komma ut 25/7 har jag för mig,jag har glömt bort(som vanligt) ok, varför blev det försenat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Vet inte,jag vet inte allting.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 (redigerat) Det skulle komma ut i April sen vart det försenat till juli/juni... Sen nu är det försenat igen... Redigerat 17 Juli 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Ja det är störigt att dom försenar spelen så mycket. Men jag kanske ska förbeställa det idag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Vi får hoppas att det inte kommer en försening till Januari nästa år typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
power Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jag har också emerald jag köpte den i asien men den var konstig för det var hälften eng/jap pengar heter money=eng yen=jap på spelet står det yien men rästen på eng :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
power Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 jag har också emerald jag köpte den i asien men den var konstig för det var hälften eng/jap pengar heter money=eng yen=jap på spelet står det yien men rästen på eng :student: ===================================================== ps: någon som vet vart man får hm:srength Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 I Verdanturf i den grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg