Dark Elite Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Ha! Det är vad normala människor skulle betala för Emerald! Men inte jag! Jag är för smart! Jag beställde det istället på den här sidan: http://www.cdwow.se för 359 kr utan frakt. Och det kommer nu på Fredag eller på Måndag! Hehe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Men får jag ställa en fråga. Kan man sätta adaptern på en nintendo Ds ?? Därför jag tänker sälja min GBA . Så jag vill veta det så jag inte gjort nåt misstag. svar:nej det går inte och sätta den i nintendo ds :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Ha redan den så jag se inte direkt fram emot att den kommer ^^' Men den e såå lik R/S så att jag inte ha lust att spela den -.-' SAMMA! :bah: :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg