ronny Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 varför har jag blivit bannad när jag inte ens fuska :cry: Citera
MahL Skrivet 28 December 2003 Rapport Skrivet 28 December 2003 Det kan ha vart att någon trott att du fuskade och sen vill jag veta om du blev bannad fårn alla servarar eller bara från en för om det var ifrån en så kan det beråpå att du inte höll dig till deras regler Citera
-MGS- Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 ronny, jag ska prata med dom på steam varför dom gjorde det... Har varit Super user på steam och 1.5 så jag kan nog fixa det... Så se upp alla fuskare på CS för mig ;) Citera
d@rk Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 antaglien var det för att du hade för hög ping eller så spama du för mycket det kan ju också vart en n00b server som bara n00bs fick spela på Citera
ullbergan Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 eller en bra surver som sk :) eller så är det att du bratade inte det språket i microfonen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.