Rukario Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 Jag har hört att det har kommit ut 2 nya spel till Nintendo ds Diamond och Pearl jag vet bara att det finns 2 nya pokemon Gonbe (utvecklas till snorlax) och Rukario.http://www.serebii.net/diamondpearl/#
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 hallå det finns redan ett inlägg för Pokemon D/P!Det är mitt inlägg!Härmas inte! :angry:
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 daimond kommer inte blir så galen på er ! Pearl kommer bara komma inte pokemon daimond grr blir arg !
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 daimond kommer inte blir så galen på er ! Pearl kommer bara komma inte pokemon daimond grr blir arg ! Vad snackar du om?
Rukario Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2005 daimond kommer inte blir så galen på er ! Pearl kommer bara komma inte pokemon daimond grr blir arg ! Joo Diamond o Pearl kommer visst.Vem har nintendo DS??
Gäst Beldur Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 hallå det finns redan ett inlägg för Pokemon D/P!Det är mitt inlägg!Härmas inte! :angry: Lol jag som har rätt mkt erfarenhet av forumet skulle aldrig säga så... Vem orkar kolla igenom alla trådar innan man startar en ny?
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 Hmmm.....man bör kolla tycker jag..det var en kille som härmade mitt Mystery Gift tips....
Rekommendera inlägg