Holming-the-King Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 (redigerat) Hittat något intressant? Buggar, tekniska fel!!! Själv har jag hittat några! *På Well Stacked Pizza, kassaaparat står det "Burger Shot" *Det spelar ingen roll var någonstans man är i delstaten San Andreas. Alla polisbilar är märkta "LSPD" (Los Santos Police Department). *på Prolaps, i LS -börja skjuta med en hagelbössa eller något, gå sedan in i det öppna omklädninsrummet och titta i spegeln. Det ser ut som små myrmäniskor. Antagligen reflektioner från fotgängare på utsidan. Se även bilden gubben har inga öron Redigerat 18 Februari 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Några buggar har jag inte märkt iaf..inte fel heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hittat något intressant? Buggar, tekniska fel!!! Själv har jag hittat några! *På Well Stacked Pizza, kassaaparat står det "Burger Shot" *Det spelar ingen roll var någonstans man är i delstaten San Andreas. Alla polisbilar är märkta "LSPD" (Los Santos Police Department). *på Prolaps, i LS -börja skjuta med en hagelbössa eller något, gå sedan in i det öppna omklädninsrummet och titta i spegeln. Det ser ut som små myrmäniskor. Antagligen reflektioner från fotgängare på utsidan. Det står inte alls LSPD på alla polisbilar, bara i Los Santos! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 så rätt det står bara LSPD i Los Santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Det enda jag kan komma på just nu är att Trans Fender modgarage inte ville öppna garagedörren hur mycket jag än körde fram och tillbaka med en lowrider... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 du kan inte modda en lowraider på trans fender du måste modda den på loco low i los santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) du kan inte modda en lowraider på trans fender du måste modda den på loco low i los santos Man kan modda slamvan,blade,remington,savanna och voodoo på loco low i los santos.Vanliga bilar som t.e.x perennial,greenwood m.m gå att modda på transfender..Obs! funkar ej för skåpbilar,polisbilar,brandbilar,motorcyklar,gaffeltruckar (forklift) och bilar med last. Redigerat 17 Februari 2005 av Pasching Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg