Marie Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Testade koden som jag fick,,,,,,,,,,,,,men den gick inte att använda. Hände inget. Har bara woozie uppdrag och zero tråkiga uppdrag. Jag vill snart över till den andra ön. vad måste man göra för att komma över dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Men va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marie Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Men va f*n! sluta tjata, de e väl bara gå ner o simma? få lung capacity! Vad då simma, gör det själv om du är så duktig på det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 haha, jag har redan klarat spelet.. Du kanske borde pröva köra ngt annat spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoqlix Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 loser! va f*n gå till vattnet och ta lung koden. ligg under vatten ytan en bit ner och simma runt. vänta tills det poppar up en ruta där det står ''lungcapacity upgraded'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Men herregud "NOOB" Vem f*n behöver lung-kappasitets fusk för att klara woozies uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Men herregud "NOOB" Vem f*n behöver lung-kappasitets fusk för att klara woozies uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 vem behöver fusk över huvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 vem behöver fusk över huvudtaget? "LoL" Kommer ju aldrig få 100% om man fuskar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Det är bara att simma några minuter under vatten sen är det klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag kom just på att de uppdraget suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 vem behöver fusk över huvudtaget? Jag har klarat alla kapitel uppdrag, och jag fuskade (bara liv o poliskoden) De är ju lättare o klara med fusk, dumhuve. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg