Drulli Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Var ligger militär basen?visa på en karta om du vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoqlix Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 den ligger ute i öknen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 I den röda ringen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Det är altså no fly zone men när jag går in där så får jag 5polisstärnor efter mig ska jag komma längre i spelet eller? Redigerat 16 Februari 2005 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Noflyzone är militärbasen det är därför du blir efterlyst om du närmar dig den (området) Kolla på holming-the-king s karta. Över den röda ringen ligger flygplatsen. Om du åker dit kommer det att ligga stora flygplans vrak på marken. Men du måste köpa flygplatsen och det gör du i 4 uppdraget för Toreno i Las Venturas. PS! Uppdraget heter Verdant meadows. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 kommer man nån gång i spelet kunna komma in där utan att dom skuter på en å att man inte får massa poliser efter sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Respect Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Ja faktiskt men det är under ett uppdrag när man ska stjäla ("låna") ett jetpack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) menar du black project?? så dom skuter inte på mej om jag går in där och så får jag inga poliser efter mej? Redigerat 16 Februari 2005 av ganton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg