Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Jag har klarat det ända till att jag har blivit av med masken från nyllet i början... När jag kommer ut från huset där maskförsäljaren ärundrar jag vad jag ska göra... Tingle eller vad den där feen heter säger nå't.... Men jag är inte så bra på engelska så jag fattar inte vad hon säger... Vad ska jag göra? Hjälp... Redigerat 16 Februari 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 kan du förklara noggrannare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Okej... Jag är i Clocktown och har stuckit till killen som skjuter på en ballong. Jag klarade det spelet pch fick en kod. Jag gick till killen som ville ha koden och skrev in. Jag gick in och kom till stjärnskådaren. Då fick jag se en sten falla från månen och tog den. Jag gav den till plantan som ville ha den. Jag väntade tills det blev en trappa där uppeoch gick uppför den. Då fick jag Ocarinan. Jag gick till gubben som sålde masker. Han gjorde så att jag blev Link igen. Sedan kom jag ut därifrån och vet inte vad jag ska göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 vet inte tyvär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Okej... Jag är i Clocktown och har stuckit till killen som skjuter på en ballong. Jag klarade det spelet pch fick en kod. Jag gick till killen som ville ha koden och skrev in. Jag gick in och kom till stjärnskådaren. Då fick jag se en sten falla från månen och tog den. Jag gav den till plantan som ville ha den. Jag väntade tills det blev en trappa där uppeoch gick uppför den. Då fick jag Ocarinan. Jag gick till gubben som sålde masker. Han gjorde så att jag blev Link igen. Sedan kom jag ut därifrån och vet inte vad jag ska göra... När du är vanlig Link är det ju bara att gå ut ut staden :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Du går till en vakt och prata med honom och han släpper förbi dej.Nu går du till en stor stock, gå igenom den och sen går du till höger sida och du ser en inristning på ett träd gå till den och en film börjar. :cool: :student: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Du går till en vakt och pratar med honom och han släpper förbi dig. Gå till en stor stock, gå igenom den och titta till höger, där finns en inristning på ett träd. Gå fram till trädet och en film börjar. :cool: :student: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg