Holming-the-King Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 Tågen i LS stannar på Unity Station eller Market Station, mellans tågen i SF stannar på Cranberry Station. I LV, stannar tåget på tre stationer, Sobell Train Yards, Linden Station, & Yellow Bell Station. Kapa tåget när det stannar på stationerna. Spring fram till Loket och kasta ut föraren och gasa. När du fått kontroll tryck R3 för att börja uppdragen...
Spawn Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 Visste inte att man kunde göra tåg mission :unsure: Ska nog testa.. :D
Jamaik Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 Visste inte att man kunde göra tåg mission :unsure: Ska nog testa.. :D Jag har klarat level 1 på det.. :D
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 Tågen i LS stannar på Unity Station eller Market Station, mellans tågen i SF stannar på Cranberry Station. I LV, stannar tåget på tre stationer, Sobell Train Yards, Linden Station, & Yellow Bell Station. Kapa tåget när det stannar på stationerna. Spring fram till Loket och kasta ut föraren och gasa. När du fått kontroll tryck R3 för att börja uppdragen... Det visste jag, Jag har klarat ganska mycket på det, haha, en gång ställde jag en BMX på en vagn, Det finns olika stationer på olika ställen
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 Tågen i LS stannar på Unity Station eller Market Station, mellans tågen i SF stannar på Cranberry Station. I LV, stannar tåget på tre stationer, Sobell Train Yards, Linden Station, & Yellow Bell Station. Kapa tåget när det stannar på stationerna. Spring fram till Loket och kasta ut föraren och gasa. När du fått kontroll tryck R3 för att börja uppdragen... Det finns level 1 och 2 jag har klarat båda
Gäst wångö Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Man kännar inte mycket på tåg. jo de gör man ju .. typ 50 000 ... men har ni redan kommit på att man kan köra tåguppdrag... klarade dom för as länge sen ju .
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Man kännar inte mycket på tåg. Om man har klarat level 1 och 2 får man 50,000 om man gör det uppdragen igen.
Cyper Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P
Gäst wångö Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P hahah . inte ja heller.. . ja har gjort typ fult liv+ skyddsvästkoden massa ggr o man får ju pengar till den me .. har 66 miljoner :visslar: B) :P
Rekommendera inlägg