minilena Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Har Raqqo på 100,med: Fly Dragon Claw Crunch Extreemspeed När ni fångat den,ta Heart Scales och ge dom till Move Tutor,så lär den sig bättre attacker =P.Lär den heldst inte Hyper Beam,den missar lite ibland + att man måste vila efter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 dumma alla är åh ta bort outrage den ger confused of fatigue efter ett tag men den äger stort värsta KO saken typ prickar alltid typ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Den suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Håll er till ämnet! Jag tror en moderator får låsa tråden. EDIT:Ord fattades, satte dit dem. Redigerat 22 April 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Håll er till ämnet! Jag tror en moderator får låsa tråden. EDIT:Ord fattades, satte dit dem. säg inte att du ska göra det gör det i stället det kallar jag spamm ! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Håll er till ämnet! Jag tror en moderator får låsa tråden. EDIT:Ord fattades, satte dit dem. Men han är ju inte en Moderator och han varnade kanske bara!.. och jag ser att du Mickee har skrivit i alla trådar typ.. och på en en helt onödig sak... Och som på denna.. Redigerat 22 April 2005 av Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Håll er till ämnet! Jag tror en moderator får låsa tråden. EDIT:Ord fattades, satte dit dem. aja du får tycka det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) Jag varande er, om ni inte håller er till ämnet måste jag tyvärr anmäla. Jag är trött på allt spam här, så sluta spamma och det jag skrev var inte onödigt. EDIT:mickee:Sluta säg: "Aja du får tycka det." I alla trådar. Redigerat 23 April 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag varande er, om ni inte håller er till ämnet måste jag tyvärr anmäla. Jag är trött på allt spam här, så sluta spamma och det jag skrev var inte onödigt. EDIT:mickee:Sluta säg: "Aja du får tycka det." I alla trådar. det gör jag inte men asså vem tror du att du e ta det lugnt du kommer inte dö bara för jag skriver tyck det då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag tycker också att du Mickee borde lägga av att säga "Aja,du får tycka det" Och vad jag ser det e ║╔╗║_ helt lugn.Han tar det lugnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag tycker också att du Mickee borde lägga av att säga "Aja,du får tycka det" Och vad jag ser det e ║╔╗║_ helt lugn.Han tar det lugnt ok jag slutar säga så !! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 jag har 181 pokemon och 5 av dom på lv100 :medieval: :cool: :gitarr: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg