Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hejsan! Jag har bestämt mig för att fixa ett nytt spel till mitt lilla Gamecube som står och tuggar damm just nu. Det är ett problem. Jag söker överallt... Jag vill ha ett krigs spel helst. Inte från andra världskriget. Så kom inte och tipsa om Medal of Honor. Snabba svar är uppskattade. Med vänliga hälsningar, Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 hmm,ja du kan köpa Timesplitters 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 hmm,ja du kan köpa Timesplitters 2... Jag har haft det. Jag tänker köpa TimeSplitters: Future perfect då det kommer ut. Men tills dess ska jag ha ett till action spel! :P Vänliga hälsningar, Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 mgs: the twin snakes är ett grymt action spel (även om det är mycket smyga också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 mgs: the twin snakes är ett grymt action spel (även om det är mycket smyga också) Det är inget spel för mig, jag lovar. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hmm... Köp Golden eye: rouge agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Hmm... Köp Golden eye: rouge agent Absolut inte! Jag har hört för mycket dåligt om det. Har du inte sett om så kallade "AI bottarna" som inte är särskilt "AI"? Jag undrade om True Crime eller XII är något bra spel? :medieval: Redigerat 16 Februari 2005 av Kixfox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Eller är Rainbow six 3 någon höjdare? Ge mig mer tips. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hej! Jag tycker att ett bra action spel är: Beyond Good and Evil :D Tycker det är ett jätte bra spel! Kanske inte du tycker men det är i allafall ett tips på ett bra action spel :P :gitarr: Hare så bra :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Beyond goodand evil är väll ett äventyrs spel, eller? Men XIII är nog ett bra spel! Jag har också funderat på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hej! Jag tycker att ett bra action spel är: Beyond Good and Evil Tycker det är ett jätte bra spel! Kanske inte du tycker men det är i allafall ett tips på ett bra action spel :gitarr: Hare så bra :kung: Hej! Jag gillar inte det och skulle inte kalla det för action spel! :P Ha det du med! :visslar: Med vänliga hälsningar, Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Beyond Good and Evil är en blandning mellan action och äventyr. Men Beyond Good and Evil är mera lutad åt action hållet! :gitarr: Hare så bra :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg