Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 okej nu har jag alla sju den bonus banan var sådär finns det nånting annat föra tt låsa upp ett annat av dom 9 8 bonus spelen som är multiplayer?vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag är inte säker men att döda alla getingar i barnan men man ska samla såna där kort i varje lv och det finns ju 7 lv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 okej men spleen var ju sådär....men är det bara så med en bilbana så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Du måste hitta korten på alla banor. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 hiitar jag alla kort på en bana får jag en bana .... men jag har tat 6 av 7 på första banan var är det sista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vilka har du tagit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 svårt och förklara men vid barts fönster och på taket på affären och på bakården asså deras granes säg rsten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 är inte säker om det är den världen men en finns på Husvagnarna och en finns längst upp i ett torn som finns vid en bro sen vet jag inte den siste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 hehe på hit n run finns det bara bilbanor men på road rage (inte lika kul som hnr) kan man tävla me varandra med taxi men man kan inte gå ur bilen på roadrage... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg