Venom Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 JAg är nu i forest temple utanför ett korridor som kringlar sig runt som en orm och sen kommer ett rum med en skatt kista på väggen. Va ska ja göra? Kanske nått med silver ögat utanför. Jag har använt två nycklar och jag hittar ingen tredje. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) JAg är nu i forest temple utanför ett korridor som kringlar sig runt som en orm och sen kommer ett rum med en skatt kista på väggen. Va ska ja göra? Kanske nått med silver ögat utanför. Jag har använt två nycklar och jag hittar ingen tredje. Förklara bättre,vad är det för spel föresten? Redigerat 13 Mars 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Om du har pilbågen ska du sjuta en pil på silver ögat så ändras rummet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 just det lysna på dom som kan skulle jag jort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg