nesse Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 (redigerat) va f*n LÄS INNAN NI SKRIVER Redigerat 22 Februari 2005 av nesse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det beror litte på hur mycket du kan... Det man gör är att leta upp vilka adresser som bestämmer hur mycket pengar, liv, ammo osv du har kvar. När du hittat adressen, gör du ett program och lägger in en funktion som ändrar adressens värde till det värde du vill ha. Är du nybörjare, så finns det program som du kan göra trainers med. Kan du programmera....ja...då gör du en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Skriv så man förstår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Det finns s.k. adresser i spel som kontrollerar vissa objekt. Dessa adresser är i hex-format och kan se ut nåt i stil med: AA11B344E Ibland är det flera adresser som kontrollerar samma sak. När du vet vilken/vilka adresser som kontrollerar värdet du vill ändra på, gör du en funktion i din trainer som ändrar det värdet. Hmm...ska ta ett exempel. Om du vill bli odödlig i ett spel och har 45HP kvar...leta åt den adress som har värdet 45HP. Ändrar du värdet till 100, ja då får du fullt liv. Fryser du värdet, då blir du odödlig. Ändrar du värdet till noll, dör du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Okej men går det typ inte att hitta ett "program" Så man bara kan välja knapp-funktion också vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Okej men går det typ inte att hitta ett "program" Så man bara kan välja knapp-funktion också vidare... det skulle ju vara überbra! :P skicka en länk till mej isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag har ett par program att göra trainers i. Ganska lättsamma om du inte orkar göra en själv...du får välja utseende på trainern och sätta in knappar, banners, hotkeys, inforutor osv...men du måste ändå leta åt adresserna själv(rekommenderat) eller med hjälp av memcheat-program som t.ex Artmoney, Ramcheat osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Vad heter programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ja vad heter det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Programmet? Jag har fler än ett. Finns många, många... exempelvis: Gwiz, TrainME, TrainerWizard osv... Hmm, men bäst för nybörjare skulle väl vara: TMK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 vart kan men ladda ner dem ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Bra fråga... Ähh, jag fick mina ifrån olika Warez-sidor, men eftersom de sidorna även innehåller ENORMT mycket piratkopierat material så tror jag inte att jag får ge ut adresserna på forumet. Finns mest troligt på fler ställen, men jag har inte kollat så vet inte exakt var. Kolla med Google, Altavista, Mamma och andra sökmotorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.