Nicita Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Har en shiny ferow hade en bellossom och en lioone i shiny men starta om spelet.... Gastly i SHINY WOW en av mina favvo pokemon :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har två Red Gyarados. Jag ska göra en Golden Magikarp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har bara shiny Duskull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har mött Shiny Milktank 4 gånger, det börjar bli irriterande <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har en shiny bulbasaur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Lyllos :P .Man får ju iallafall en i G/S/C,Red Gyarados,som är en Shiny.Synn att man inte kan byta över den till nåt annat spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ja, det är synd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ha mött flera shiny men fångar dom aldrig, för d pkm jag möter som shiny e inte söta X) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Har haft Shiny Loudred,Zigzagoon på sapphire. På crystal hade jag en gång shiny pidgeotto och red gyarados. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag har mött en shyiy laron men den gjorde Roar och sen motte jag en shiny aron men den gången hadde jag inga pokebillar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) Jag har en kompis som har en shiny kyogre på hans sapphir. Men skelv har jag ingen skiny... :( men jag tror att jag nöjer mig med dom jag har alltså mitt team :medieval: :medieval: :medieval: ps.jag har inte sapphire Justja jag har red gyrados på guld och cristal tror jag men inte på silver... jag har han på guld ps. Thekingofevil kolla din text. Redigerat 1 Mars 2005 av ante337 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Har shiny kyogre,crobat (var en golbat),exploud var whismur. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg