TheCreed Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag har jätte många! Jag har: shiny mawile shiny sabley shiny pelipper shiny tentacrool shiny sanslash ersän coolt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ja, rätt många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Oj!Jag har inte en enda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag har Shiny Vileplume och Shiny Tentacool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jag har aldrig mött en shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ok, synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg