Arcanum Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 man kan väl sätta in en hårddisk i ett PS2? var finns den att köpa, å vad kostar den.. finns det olika storlekar isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jo min kompis har en hårdisk till X-box och i den fanns det 40 olika spel. Om det är en sån så har jag ingen aning. Jag frågade honom men han hade fått den av sin farbror. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jo min kompis har en hårdisk till X-box och i den fanns det 40 olika spel. Om det är en sån så har jag ingen aning. Jag frågade honom men han hade fått den av sin farbror. :) hårddisk till Xbox??? alla Xbox har väl hårddisk, men den här va kanske utbyggd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det här är PS2, inte Xbox! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag undrar också om det finns hårddiskar till PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 hårddisken finns inte i sverige än... men den kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordenson_23 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 DET KOMER HÅRDIKT NÅN GÅNG UNDER 2004 DP KOMER DU ÄVEN KUNNA LADDA NED SPEL VIA DATAN PÅ DEN SOM, SITTER KVAR I HÅRDISKEN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 låter väldigt bra, men kommer den att säljas i butiker eller över nätet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 den kommer väl att finnas i alla affärer som säljer andra ps2-grejor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nej det e väl över nätet gå in på www.lik-sang.com där kan man hitta otroliga spelsaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg