Killer_Johan Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har för mig att det var någon fransk som hade skickat ut en ny trojan.Om man öppnade mailet så skulle det stå Your harddisk drive is over och efter 10 sekunder så skulle allting tas bort.Han hade ett smeknamn men det kommer jag inte i håg.Se upp för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 norton eller så går du in på www.lapoterie.se/virus der kan du ladda hem ett skyddsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 HÀHA den sidan som eminem33 skrev e om keramik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 d@rk, jag har f-secure och det är inte så jätte bra man måste ha 3 program från f-secure om man vill vara säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.