Gäst Kixfox Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Hej! Uppföljaren till Timesplitters 2 ser PERFEKT ut! Det är genialt! Gamla Timesplitters stilen med nya vapen och banor! Detta är var jag har väntat på. :D MVH, Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Vad är timesplitters 2 ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Ett skjut spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 YES!!! ska ett nytt timesplitter spel komma det är jätteroligt men lite för lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 YES!!! ska ett nytt timesplitter spel komma det är jätteroligt men lite för lätt Kanske det! Men låt oss hoppas att det finns lika många saker att göra som det fanns på Timesplitters 2! Woho!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 timespltter 2 var lätt! men när kommer det nya ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 24 mars kommer Time splitters future perfect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) vad gör man på time splitters det verkar :cool: Redigerat 19 Februari 2005 av kikkoman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 na, jag tycker inte att de va nå kul... testa de hos en kompis... de va dööötrist <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 na, jag tycker inte att de va nå kul... testa de hos en kompis... de va dööötrist <_< Det är inte alls nå dötrist när man har klarat en bit. Jag tyckte det var trist när jag inte visste vad man skulle göra på första uppdraget på första banan. Sen tyckte jag att det aegde hårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 na, jag tycker inte att de va nå kul... testa de hos en kompis... de va dööötrist <_< Det äger fortfarande HÅRT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 hur mycket kostar 1an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg