Gäst B!ZZ!* Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 brukar ni köpa raketer eller smällare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Kommer ihåg en vinter när jag och en kompis hade smällare, då smällde vi massa legogubbar, f*n, de va kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Ska nog inte köpa smällare eller raketer. Har inte tid eller pengar till att köpa sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 ja brukar ha båda och det e dåligt att dom förbjudit tex. tiger smällare (eller vad dom heter ) dom va riktigt kul dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Brukar kolla istället, vårat hus ligger i utsikt över en tennis- och fotbolls-plan så dom skuter jättemånga raketer där! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Brukar kolla istället, vårat hus ligger i utsikt över en tennis- och fotbolls-plan så dom skuter jättemånga raketer där! :D det är ju ganska kul bara att kolla men jag tycker att det är roligare att skjuta själv =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Vi brukar inte köpa så många smällare och raketer vi åker till våra polare och smäller där:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Vi brukar köpa en sån där påse med flera olika sorters raketer, men det är dåligt att dom har förbjudit alla smällare, för det är ju det som är kul. :1_ggrinparty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Brukar kolla istället, vårat hus ligger i utsikt över en tennis- och fotbolls-plan så dom skuter jättemånga raketer där! :D det är ju ganska kul bara att kolla men jag tycker att det är roligare att skjuta själv =D Förra året sköt dom i nästan en timme och jag och alla mina syskon var som fastklistrade vid fönstret! Gissa om den nyåsaftonen blev lyckad! Glassbomb som efter-rätt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag och en kompis när det fanns smällare, vi sprängde typ 501242342142 milijoner potatisar :P:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jag och en kompis när det fanns smällare, vi sprängde typ 501242342142 milijoner potatisar :P:P:P haha då hade ni kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jag har kpt 200 raketer och 100 göran bomber och 2 tårtor och 20 skaer till så det skan någ räck i 5 timar tror jag :lol: :lol: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.