Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 ja, hos mig är det nu -15 grader C Ungefär samma här! Det dåligaste är bara att det inte snöar men åter till ämnet då! :cry: Citera
Gäst Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 när det var nyårsafton i år för typ tre dar sen så gjorde jag en nästan hemma gjord smällare jag tog en tändsticks ask och öppnade 5 gröna bomber och 2 smatterband och hälde i krutet i tändsticks asken och stoppade i en stubin som hängde utan för asken och tände på........ nu får ni veta en tråkig sak en av påsarna från en av dom gröna bomberna med krut flög in i min påse med smällare :cry: allting tändes på och ni skulle sett hur det smällde........ Citera
softy_dbz Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 haha, synd...ja, vi får nu avsluta detta "ämnet" så gammalt....cya on next "ämne"! Citera
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 ja brukar du jag köper alltid smällare Citera
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Jag har massa raketer kvar=) Citera
ullbergan Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 jag har kanske 50 raketer kvar men inge annat :( Citera
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Jag låter de andra köpa :D :D Så smällar jag de... vadå förbjudet.... vi e f*n 11 år och går runt i centrum och försöker träffa folk :P Citera
ullbergan Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 kul men det får mna inte det äråldersgräns för att köpa inte att smela tror jga om man har tillstårnd av dom vuxna Citera
Thunder Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Var det inte för djuren (vet inget om raketer och smällare) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.