Gäst Sandkaka Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Raketer är dyrt, vi brukar ha raketer för ´max 400 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 raketer e skit ballt!!! SKIT BAJS ATT DET FINNS EN LAG OM ATT INTE SMÄLLA RAKETER. Men en då, dt e kul och smälla men är dt kul att skada sig??Ajajaj min lärares man smällde en raket men ngt händde så hans tumme flög med raketen.ajajaj.Men dt e kul att smälla!! ( jag smäller bara små bomber.Smäller aldrig halv meters raketer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag brukar köpa 20-40 raketer och ca 50 smällare...Varje år......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag har varit och handlat och jag köpte 6 Tanks 12 Crakling balls ( mer hadde jag inte råd med *hehe* ) den köpte Farsan massor med Raketer typ 35 st eller nåt nu ere bara att vänta *Längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Fixar mina egna smällare, de smäller något oerhört högt om man kan sina saker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Fixar mina egna smällare, de smäller något oerhört högt om man kan sina saker ;) Är inte det olagligt?? Jaja vi köpte idag ett paket med raketer för 199:- plus 60 små raketer. Jätte dyrt allt... Men smakar det så kostar det som man brukar säga. ;) Det skjuts raketer utanför mitt hus redan, att man inte kan hålla sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Fixar mina egna smällare, de smäller något oerhört högt om man kan sina saker ;) Är inte det olagligt?? Jaja vi köpte idag ett paket med raketer för 199:- plus 60 små raketer. Jätte dyrt allt... Men smakar det så kostar det som man brukar säga. ;) Det skjuts raketer utanför mitt hus redan, att man inte kan hålla sig. samma här en av mina grannar har typ redan smällt av 4-7 st flugor eller vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag köpte big bang med 38 atiklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 idag är dt nyår!!!!!!!!!!! nu ska jag köpa raketer ( har inte gjort dt än )Min pappa är inte så värst raket galen så han säger att vi ska köpa för max 100 kr.Men jag tror dt blir mer.Jaja, ha en trevlig nyår och skada er inte!!Längtar till kl 12, om 11 och en halv timme så e dt..BOMB :P :roll: 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Men det är ju förbjudet att skjuta smällare! Se upp så nån inte anmäler er för att det är faktiskt en ganska kända lag! :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 nu e kl kvart i åtta...snart...snart...wiee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag och min familj köpte inte ett skit vi har en massa annat som är lagligt vi har en projektor och senn stor du sen kommer vi att spela upp allt så tror jag fast vi har nog en stor Raket fast jag är inte säker, men jag tror det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.