Gäst Anta Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Ja köpte två pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NONO Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 det är kul!!! sprängde byggmodeller :new_blowingup: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Fixar mina egna smällare, de smäller något oerhört högt om man kan sina saker ;) hehe,då gör du vell tom ny år atåm bomber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag mixar och donar ute i garaget varje år och igår testade jag en ny fet raket som råkade elda upp grannes dass... :lol: lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag mixar och donar ute i garaget varje år och igår testade jag en ny fet raket som råkade elda upp grannes dass... :lol: lol Då fick ni väl böter! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag mixar och donar ute i garaget varje år och igår testade jag en ny fet raket som råkade elda upp grannes dass... :lol: lol Då fick ni väl böter! Eller? Nja, böter kan man säga, vi blev stämda... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det är kastsmällare som är förbjudna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ja men vi har förfarande 2 raketer kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 OK! Jag bara skämtade om det där jag skrev :lol: men min mamma har en gammal vän som har ett barn som för några år sedan skulle skjuta upp en raket. Sedan råkade den hamna snätt eller nåt och så sköts den in i grannens fönster och han blev typ rosenrasande. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 lol......ja då var det över.. :cry: men jag har ngra blink bomber och tiger kvar.Ska smälla de imorgon dt e såååå kallt nu!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 ja, hos mig är det nu -15 grader C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Smäller aldrig det är tråkit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.