Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja, hos mig är det nu -15 grader C Ungefär samma här! Det dåligaste är bara att det inte snöar men åter till ämnet då! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 när det var nyårsafton i år för typ tre dar sen så gjorde jag en nästan hemma gjord smällare jag tog en tändsticks ask och öppnade 5 gröna bomber och 2 smatterband och hälde i krutet i tändsticks asken och stoppade i en stubin som hängde utan för asken och tände på........ nu får ni veta en tråkig sak en av påsarna från en av dom gröna bomberna med krut flög in i min påse med smällare :cry: allting tändes på och ni skulle sett hur det smällde........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 haha, synd...ja, vi får nu avsluta detta "ämnet" så gammalt....cya on next "ämne"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ja brukar du jag köper alltid smällare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag har massa raketer kvar=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag har kanske 50 raketer kvar men inge annat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag låter de andra köpa :D :D Så smällar jag de... vadå förbjudet.... vi e f*n 11 år och går runt i centrum och försöker träffa folk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 kul men det får mna inte det äråldersgräns för att köpa inte att smela tror jga om man har tillstårnd av dom vuxna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Var det inte för djuren (vet inget om raketer och smällare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.