Holming-the-King Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) Tror ej att han finns men hittade denna bild som jag tror e fejk!!! Redigerat 18 Februari 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 vad är bilden under Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 vad är bilden under Det skall tydligen vara leatherface, ser sjukt fejkat ut! Känner ej igen bakgrunden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 vad är bilden under Det skall tydligen vara leatherface, ser sjukt fejkat ut! Känner ej igen bakgrunden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mater Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Bilden ovanfor.. snubben bakom CJ liknar Big Foot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mater Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Bilden ovanfor.. snubben bakom CJ liknar Big Foot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) Bilden som är nedanför ''leatherface'' är en vanlig bonde. En kompis till mig såg EXAKT en sån där bonde med strå i käften, han var vid Catalinas /stuga/ruckel min kompis zoomade in med kameran på han och då såg han att bonden höll i ett shot-gun!! Sen när han gick fram till han blev han dödad, bonden skött flera snabba skott så han dog. (Bilden var för stor för att lägga upp här, så jag fixade en länk (FUNKAR INTE EFTER 7DAR) ) http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=04992U0FQFAH624YJGMM2AJC3C Redigerat 18 Februari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det kan vara en Uteliggare på bilden ovan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 svårt den nedre är en bonde men den övre är mer intresant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) Bilden längst upp (Med en gubbe i bakgrunden) är fake,bilden nedan för är inte fake. Det är en hellt vanlig bonde, som finns lite överallt på landet.Vet inte vart du har fåt informationen om att det ska vara leatherface, bilden ovan är förmodligen gjort med paint och photo maker, nån/några har bara ritat ditt en gubbe, och ''smält'' in den grafiken. Eller har dom klistrat in nån gubbe från spelet och ändrat färg&form. Själv tror jag att nån har ritat den pga, att benen ser ''vingliga'' ut.+ att gubben inte passar in, den är ''smetad ut'' med photo maker. Tittar man på andsiktet så har han/hon ett suddigt andsikte, man ser inte ens konturer av skugga där, föterna är också dåligt gjort, dom är ''smetad ut'' alldeles för mycket + att tittar man på gräset så ser man att det är brunt pga han som ''smetade'' ut hon/han har klantad sig. ''Zoomar'' man in bilden 1600% ser man KLART på föterna,andsiktet att det är fake. Denna bild är inte leatherface, inte nån konstig gubbe i skogen det är bara en av många fakade bilder. Alltså första bilden är fakad, andra är en hellt vanlig bonde likaså tredje. <_< Redigerat 21 Februari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 :o TE höger då :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 öhm.. till höger?.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg