Holming-the-King Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) http://g.loquin.free.fr/ovni....wmv se själva måste ha media player fejk eller inte????? Redigerat 18 Februari 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 vet inte vad jag ska tro, är det du som har gjort den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 det e väl bara nåt ljus från nån lampa. Vad e det som flyger förbi efter ca 45 sek ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Den är nog inte Fejkad men de där Var nog inte spöken och saken som flög förbi var en komet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 de såg ju ut som hydra ... ;) . va har du fått den ifrån. ? de ä ju int edu som har gjort den .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 f*n-tastik kunde inte kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 f*n-tastik kunde inte kolla Inte jag heller min data är för seg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 HAHA, det är ju typ en snapshot :P På kvällen lyser vissa snapshots precis så där. tror inte de är ngt övernaturlit.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 det som flög förbi var nog en rustler det såg ut som det å sånna ljus kommer för mej åkså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg